Groggluder

”Hej, jag heter Ebba, jag har blont hår, jag har 10 000 vänner på facebook och utgång är mitt mål i livet.”
Ditt jävla drägg, är så jävla less på dessa tjejer, trendföljare som har en identitet lik en vägg. ingen personlighet, ingen egen stil. Och hur beter ni er på krogen? Varför i helvete skulle jag någonsin vilja bjuda på en drink för att få chansen att hångla upp er i bryggan?

Definitionen av ett klassiskt groddluder

Snälla sommaren 2012, ge mig ett mirakel, ge mig en brud med personlighet, eller ge mig iallafall en pistol så om jag någonsin utsätts för dessa idioter igen kan köra in pistolen i min egen mun, rikta den mot gommen och trycka av. Inget avskedsbrev.

-A.

2 comments

  1. Lollis

    Hade ju hellre delat natten med bruden på denna bilden än bruden på blogginlägget under. IQ-befriad eller ej. Du får dock gärna skjuta av dig själv.

Kommentera

