Enkel matematik, Molly!

Jag följer personligen inte Let’s Dance, men det går inte att ungå ”romansen” mellan Molly Nutley, 17, och Calle Sterner, 22.

Paret kysser varandra i kärleksnästet Let’s Dance.

För det första: Han är 22 bast ändå? Och Molly är 17? Vad håller grabben på med? Hur som helst. Vissa personer gillar kontakt, och blir snabbt lätt fast vid en annan människa. Molly är nog en sådan typ av människa. Detta dansparet tränar flera gånger i veckan och där är det mycket kroppskontakt, så det är väl klart att det kan uppstå en ”romans”, om man nu skall kalla det så.

Nu vet jag ingenting om Molly Nutley. Hon kanske är en hardcore-brud med världens erfarenhet. Men personligen har jag svårt att tro det. Ser man på intervjuer och andra framträdanden så verkar hon rätt barnslig och omogen, vilket gör att hon ser ut att vara 15 istället. Framför allt så kanske hon inte gjort så mycket. Med andra ord kan jag förstå om hon tycker det är roligt med en äldre grabb, gå ut och kyssas i TV, och att läsa om sig själv på nätet. Jag tror dock att så fort hon åker ut dör också romansen, och det borde dom inse nu, så slipper dom gå ut som det största kärleksparet någonsin. Jag menar, ser man okej ut, får en danspartner som ser okej ut, och att båda är singlar, ja då kan det inte vara så svårt att förutspå vad som kommer hända. 1+1=?

Men gör inte sådan stor grej av det. Tycker nästan det blir lite pinsamt.

-F.

2 comments

  1. Hasse

    Spricker förhållandet så är det inget unikt. Dom flesta förhållanderna spricker, så låt dom unga tu ha kul så länge det varar.

  2. Helén

    Samma åldersskillnad som min dotter och hennes kille har. Inga problem. Låt dem leva sitt liv och vara kära utan sura kommentarer.

Kommentera

