Aldrig REA.

Har varit iväg i butiker under hela dagen och handlat. Alltså på riktigt så kan det vara ta mig fan bland det värsta man kan göra, ibland. En butik som är i princip tom, där man i lugn och ro kan köpa kläder är trevligt. Det var det idag. Skönt.

Då man slipper alla dessa byfånar som står i vägen och SLITER i alla plagg mer röd prislapp på. REA är bara till att glömma. Det skulle jag aldrig i hela mitt liv utsätta mig för. Tänk dig vinter-rea. Haha, jag skrattar bara jag tänker på det. Folk står i dunjackor och det är pölar på hela golvet efter all snö. Folk är svettiga, luktar illa, röda i ansiktet. Och inte nog med det. Dom är så fruktansvärt stressiga. Nej, den dagen jag går på REA, är dagen jag hänger mig i butikens toalett. Tack för mig.

 

 

-F.

One comment

Kommentera

