AJ!

HELLO LADIES. Och våra manliga läsare! Förra veckan beställde jag båda säsongerna av Twin Peaks på CDON.COM som jag nu slaviskt börjat kolla på igen. Har sett den serien två tre gånger redan, men den är sådan fruktansvärt sinnessjuk klassiker jag aldrig kommer tröttna på.

Hur äckligt bra är inne denna scenen? Älskar David Lynch.

Hur som helst! Jag ligger här i sängen och äter chilinötter. För övrigt sjukt starka, något tyskt märke. Och dum som jag är, börjar jag klia mig själv i ögat. Och det krävs ju ingen atomfysiker för att förstå vad som kommer att hända. DET SVIDER! Fruktansvärt mycket också. Och det gör bara mer och mer ont ju längre det går. Det skulle aldrig ha hänt om jag åt en bulle i stället.

Nu skall jag nog se ett till avsnitt. Utan nötterna.

-F.

Kommentera

