Gym!

Nu drar jag till gymmet igen! Blir nog mycket fokusering på bröst idag. Alltså mina. När jag kommer hem skall jag kolla på hus och bil i Italien! Har redan kollat lite och ser riktigt fint ut. Tänk vad gott och köpa ett hus i Italien ändå. Kommer definitivt göra det när jag blir gammal och vis. Då kommer jag skriva böcker, dricka vin och röka cigarrer. Har jag tillräckligt mycket pengar kommer jag ha unga damer som får hänga i mitt hus när dom vill. Inte en chans att jag kommer tillbringa vintrarna här som en kall byfåne.

Nu sticker jag, men vi hörs sedan!

-F.

One comment

Kommentera

