Rain

Nu regnar det i Göteborg. Trevligt. Det är den 9e maj och det är SVINKALLT ute. Det är för fan sommar snart. Jag blir så oerhört trött. Jag orkar inte med det längre, det är patetiskt.

Men men, jag kommer snart åka utomlands. Troligtvis södra Europa. Jag skrev för ett tag sedan om att man skall dra iväg några stycken och hyra hus och bil i en vecka i Italien. Och det skall inte snålas. Spare no expense! Jag skall faktiskt kolla upp exakt vad det kostar, så skall jag lägga upp det här. Så får ni se ett schysst hus, bil och vad allt skulle kosta!

HELLO LADIES..

-F.

Kommentera

